REKLAMATIONSRET

Reklamationsret


Der ydes reklamationsret iht. til købeloven, hvilket betyder du har 2 års reklamationsret.

Det er dog en forudsætning, at disse fejl eller mangler ikke er opstået som følge af fejlagtigbrug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig.

Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en mangel/erstatte med en ubeskadiget vare frem for at betale købssummen tilbage. Dvs. din vare bliver repareret, eller du får en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over, såfremt din reklamation er berettiget. Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Det kan også være en rigtigt god ide at tage billede af produktet inden afsendelse, da en eventuelt skade under transport bedre vil kunne bevises.

Reklamation og varereturnering


Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Korsør Hvidevare Center Aps
Brogade 1-3
4220 Korsør
Telefon: 58373196
E-mail: info@korsorhvidevare.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse eller faktura.
 

Hvis varen er leveret med Postnord, kan følgende metode bruges:


Du har også mulighed for at følge vores returportal, hvor det vil være muligt at købe returlabels.

Her får du kun god service!


Vi bestræber os efter at give alle vores kunden den bedste oplevelse og service, dermed vil vi altid kunne se dig i øjnene til din næste handel.

Vi er klar til at rådgive dig