RETUR

Returnering 


Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Hvidevarer af alle typer.  

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 470kr pr stk.
 

Hvis varen er leveret med Postnord, kan følgende metode bruges:


Ved fortrydelse har du mulighed for at benytte dig af vores returportal, hvor der er mulighed for køb af pakkelabels.
 

Information om returnering

Vi vil meget gerne høre fra dig inden at du sender et produkt retur til os, dette skyldes at vi på den måde mest effektivt vil kunne håndterer returnering og have pengene retur til dig.

Dette kan enten foregå ved en mail, eller hvis du har oprettet en konto hos os ved købet, benytte vores RMA system inde på din konto. Med vores RMA system sikres der at vi altid har alle de nødvendige oplysninger, så du hurtigst og nemmest kan få dine penge retur.

Ingen fortrydelsesret


Disse aftaler kan ikke fortrydes: 

Levering af ikke-finansielle ydelser, der er færdigleveret, hvis du forinden har accepteret at ydelsen sættes i gang, og at din fortrydelsesret dermed mistes.

Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos dig, som du udtrykkeligt har bedt om.
 

Varens stand, når du sender den retur


Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Vi anbefaler at man tager nogel gode billeder af produktet inden afsendelse

Skulle der mod alt forventning ske en skade eller fejl når pakken er påvej retur til os, hjælper og effektiviserer det din sag væsentligt, hvis du har god billede dokumentation af pakken og indholdet inden afsendelse. Dette er særligt vigtigt, ved varer der har været pakket ud af original emballage.
 

Tilbagebetaling af købsbeløbet 


Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. 

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Her får du kun god service!


Vi bestræber os efter at give alle vores kunden den bedste oplevelse og service, dermed vil vi altid kunne se dig i øjnene til din næste handel.

Vi er klar til at rådgive dig